Saturday, September 7, 2013

IPOH ke TAIPING..

~~LALALALA~~

Assalamualaikum...

ya sahabat2 lama sekalian... Assalamualaikum diberi lagi sekali... ni nak bukak cerita balik sebab lamakan tak ngapdet blog giler nie kan... almaklumlah... cerita tak banyak pun nk diceritakan... ok la... cerita dibawah nie berkisahkan sejarah aku pada tanggal 30 dan 31 Ogos yang lepas... Jenjalan la... bermula awal pagi perjalanan aku bersama teman2 yang polo sahaja, depa sanggup amik aku kt tempat reja pagi2 buta, deret p Ipoh teruih... (tediaaaaaa.. tukaq loghat teruiihhhh) 


tempat penginapan kat mana tah... dorang bawak, ku redah jeh... kasi post maut gedik sikit...


alamak, kantoi buncit...

dah lepak2 jap kat motel,  next destination "Lost World of Tambun"... apa lagi, kasi basah la... pon boleh laa... ape daa hal....



ngam2 nak balik dan2 hujan lebat turun... alhamdulillah tak basah dan tak kuyup...

setel di Tambun, ape lagi, malam merdeka kt IPOH lah... kat Ipoh takde mende menarik perhatian aku malam merdeka tu... dan2 malam tu tak sihat... selemo batuk semua mai kat aku...
esoknya, destination TAIPING... kemana jeh pon... p muzium ngan zoo jeh... bleh la jumpa sahabat2 kat sana...





ok dah letih... satu hari berjalan pun dah cukup letih bagi aku... depa ajak musing zoo 4,5,6 kilo gak la... mungkin... dan yes! aku demam! hahaha... memey terbaek lah kan...

perjalanan ke Kuala Lumpur memakan masa 4-5 jam kerana berlakunya kemalangan di kilometer 230.3 lepas Sg Perak... dan sekali lagi aku nak bagitahu, yes! aku demam...

sekian wasalam...

(post lambat takpe kan,,, seminggu punya cerita)

No comments: