Saturday, September 7, 2013

Aktiviti Pagi Ahad.. Tolong ketuk pintu rumah..

~Assalamualaikum~

Selamat pagi warga kota...

Hari Ahad dok! pada yang masih tido tu, harap bangkit la.. pagi ahad nie sesuai lakukan aktiviti.. kalau tanya aku ape aktiviti aku pepagi nie..?? haaa!! ku balik kerja, sampai rumah dah terpampang baju seguni aku yang belum basuh dan disental.. terbaik tak? terbaik kan.. almaklumlah bujang.. kalau baju tak sampai seguni tingginya bukan bujang la tu.. 

Kisah pagi ni, tak panjang.. aku cuma nk tayang screenshot playlist aku masa aku menyental baju.. tu jeh.. hahaha.. volume kasi kuat, mengacau jiran tetangga yang masih lena diulit sepi pepagi gini.. hahaha..



dah selesai menyental, menyidai, aku buat konsert sendiri la.. buat masa ni takde lagi yang ketuk pintu rumah.. hahaha.. 

settled! sekian wasalam...

No comments: